# عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

صفحة 4 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف twolights في 13/6/2008, 1:16 am

شكله راح الجيش

ولا ايه يا عمرو؟؟ :lol!:

_________________


ارق القلوب...قلب يخشع لله
واعذب الكلام ...... ذكر الله
واطهر حب ....الحب فى الله
avatar
twolights
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 3278
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف thescorpion في 13/6/2008, 8:13 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

يا عينى عليك هتلاقيهم بيعذبوك

وسلااموووووووووووووووووز
avatar
thescorpion
lev 4
lev 4

ذكر عدد الرسائل : 751
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف vezant في 13/6/2008, 9:50 pm

احم احم
بسم الله الرحمن الرحيم
واحد اتنين تلاته
ازيكم يا احلى شباب واحلى شابات
شو اخباركم
والله وحشتوني كتير كتير كتير
المهم بس تكونو بتذاكرو وفات الكتر وما باقي الا القليل
وربنا يجعل ختامها مسك ان شاء الله
وشكرا على سؤالكم
وبخصوص الجيش مصر لسه بتغذيني علشان لما تحتاجني تلاقيني
وبحب مصر
وبحبكم
بوس بوس بوس
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
avatar
vezant
lev 3
lev 3

عدد الرسائل : 670
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alnourfamily.all-up.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف twolights في 13/6/2008, 11:14 pm

حمد الله ع السلامه يا وزيرى
نورت المنتدى

بس ايه سر الغيبه دى كلها
؟؟

ها ...ايه بقى؟؟
ايه؟
:lol: :lol:

_________________


ارق القلوب...قلب يخشع لله
واعذب الكلام ...... ذكر الله
واطهر حب ....الحب فى الله
avatar
twolights
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 3278
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف super_dentist في 14/6/2008, 12:19 am

انت بتغطس فين يا فيزنت
منور يا كبيييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

_________________


و ما نيل المطالب بالتمني .... و لكن تؤخذ الدنيا غلابا
avatar
super_dentist
edarah
edarah

ذكر عدد الرسائل : 3332
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.yahoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف vezant في 14/6/2008, 11:23 am

مش احنا بعد ما نتخرج بنكون من طبقه الشعب الكادحه؟
انا بأه كادحه
👅
avatar
vezant
lev 3
lev 3

عدد الرسائل : 670
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alnourfamily.all-up.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 14/6/2008, 5:30 pm

هههههههه
ايون
ونا اختها

:geek:

_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف twolights في 17/6/2008, 1:00 pm

القابض فين ؟؟

من الطبقه الكادحه بردو؟؟
الله يكون ف عونكوا يا جماعه

وادعولنا اننا نكادح معاكم قريب

_________________


ارق القلوب...قلب يخشع لله
واعذب الكلام ...... ذكر الله
واطهر حب ....الحب فى الله
avatar
twolights
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 3278
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 17/6/2008, 4:57 pm

منصور يا ابني ان شاء الله
وعلى رأي المثل: اللي يشوف بلوة غيره تهون عليه بلوته


_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف vezant في 17/6/2008, 11:32 pm

اه بلوه دي اخت كادحه
هو انتي تعرفيهم منين؟ :suspect:
avatar
vezant
lev 3
lev 3

عدد الرسائل : 670
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alnourfamily.all-up.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 18/6/2008, 11:54 am

بلوة وكادحة إخوات نحس
ولاد الحاج فقر

_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 22/6/2008, 12:50 pm

أخييييييييييرا
مبروك الاجازة
يارب يكون ختامها مسك
ايه الاخبار يا ولاد؟
:D

_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 22/6/2008, 1:42 pm

دوبي
انتي عملتي نيو لوك؟
راح فين بطوط أبو فيونكة حمرا؟
مبروك

_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف battota في 22/6/2008, 9:31 pm

كفاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااره
avatar
battota
lev 4
lev 4

انثى عدد الرسائل : 767
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 14/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://banaat.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف twolights في 22/6/2008, 10:40 pm

الاخبار لوز يا امالجم

:pale:بس ادعى انتى بس على اد ما تقدرى

_________________


ارق القلوب...قلب يخشع لله
واعذب الكلام ...... ذكر الله
واطهر حب ....الحب فى الله
avatar
twolights
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 3278
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 23/6/2008, 11:59 am

ياااااااارب نبارك لكو كلكو ع النتيجة وتبقى لوز هي كمان ان شاء الله
ان الله لا يضيع أجر من أحسن عملا

_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف thescorpion في 23/6/2008, 12:14 pm

يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب يا املجم
avatar
thescorpion
lev 4
lev 4

ذكر عدد الرسائل : 751
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف twolights في 26/6/2008, 6:20 pm

مرمر والقابض فين؟؟
مش بيدخلوا خالص من فتره

محدش عارف عنهم اخبار يا جماعه؟

_________________


ارق القلوب...قلب يخشع لله
واعذب الكلام ...... ذكر الله
واطهر حب ....الحب فى الله
avatar
twolights
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 3278
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف super_dentist في 26/6/2008, 6:28 pm

تايهين :lol!: :lol!: :lol!:

_________________


و ما نيل المطالب بالتمني .... و لكن تؤخذ الدنيا غلابا
avatar
super_dentist
edarah
edarah

ذكر عدد الرسائل : 3332
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.yahoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 26/6/2008, 6:35 pm

والله عمرك اطول من عمري
كنت هسأل عن مرمر
انت فين يا مرمر؟؟؟؟

مبروك للدنيا حلوة=آه يا زمن
الدنيا احلوت بعد مااخدتي الاجازة وللا ايه؟ l2a

_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف doby في 26/6/2008, 6:37 pm

اكيد يا امالجم
بتفرق الامتحانات عن االاجازه
بس يارب تكون اجازه سعيده على الكل

_________________


ربنا أتنا فى الدنيا حسنه وفى الأخرة حسنه وقنا عذاب النار وأدخلنا الجنه مع الأبرار يا غزيز يا غفار يا رب العالمين
avatar
doby
moshrefa
moshrefa

انثى عدد الرسائل : 667
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 18/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.medscape.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف thescorpion في 27/6/2008, 10:38 pm

الاجازه حلوه اوى لغايه دلوقتى ويا رب تخليها حلوه كدااااااااااااااااااا
avatar
thescorpion
lev 4
lev 4

ذكر عدد الرسائل : 751
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف twolights في 11/7/2008, 4:28 am

ازيكم يا شباب
النتيجه بدات تبان وسنه تانيه اتعلقت خلاص
ياريت كل واحد يطمنا عمل ايه

وانا هبدا
انا الحمد لله نجحت وجبت جيد
:lol: :lol:

والله بحمد ربنا انى خرجت صافى وبكامل قوايا العقليه من السنه دى
الحمد لله

عقبالكوا يا شباب بس بتقديرات اعلى طبعا

_________________


ارق القلوب...قلب يخشع لله
واعذب الكلام ...... ذكر الله
واطهر حب ....الحب فى الله
avatar
twolights
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 3278
تاريخ التسجيل : 01/11/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف super_dentist في 11/7/2008, 6:26 am

مبروك يا تولااااااااااااااايتس
هي سنه تانيه دي اجارك الله



عقبالنا يارب

_________________


و ما نيل المطالب بالتمني .... و لكن تؤخذ الدنيا غلابا
avatar
super_dentist
edarah
edarah

ذكر عدد الرسائل : 3332
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 17/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.yahoo.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: # عائله منتدى النــــــــ اسرة ـــــــور#

مُساهمة من طرف amalgam في 11/7/2008, 12:29 pm

لولولولولولوليييي
ألف ألف مبروك يا تولايتس
يارب عقبالكو كلكو
وعقبال ما تتخرجي بكامل قواكي العقلية
هههههههههه

_________________



avatar
amalgam
observer
observer

انثى عدد الرسائل : 2553
تاريخ التسجيل : 04/10/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 4 من اصل 6 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى